ویزای توریستی فرانسه چند روز است؟

مدارک شغلی مورد نیاز

کسانی که به دنبال ویزای فرانسه تضمینی هستند موضوعی که از ما می پرسند مدارک شغلی است. بسیاری از افراد به این فکر می کنند که حتما باید کارمند رسمی یا کارمند دولت باشند تا بتوانند این ویزا را دریافت کنند. اما در حقیقت این است که فرقی نمی کند که شما کسبه، کارمند خصوصی یا دولتی باشید تنها نیاز است که گواهی اشتغال به کار به انضمام سه فیش آخر حقوق را ارائه دهید.

ویزای توریستی فرانسه چند روز است؟

اول از همه برای دریافت این ویزا حداکثر می توانستیم برای شما 14 روز ویزا تهیه کنیم. اما بنا به دلایلی در حال حاضر ویزای 12 روز برای شما خواهیم گرفت. البته حداکثر این تعداد روز خواهد بود شما می توانید تعداد روز های کمتری هم برای ورود به فرانسه انتخاب کنید. بسیاری از مسافران بر این باورند که حتما باید 12 روز اقامت داشته باشند. اما در حقیقت بدین صورت نیست چرا که شما می توانید 3 شب اقامت در فرانسه داشته باشید.

البته این نکته را باید یادآور شد که حداقل اقامت برای شما 3 شب خواهد بود. در نظر داشته باشید که برای دریافت این ویزا حتما باید 3 شب هتل را تهیه نمایید. حتی اگر قصد اقامت در آن هتل را نداشته باشید. گرچه ما به هیچ عنوان بر روی هتل از شما سودی دریافت نخواهیم کرد. این هتل جزیی از ویزای توریستی فرانسه تضمینی است و یکی از قوانین دریافت این نوع ویزا به حساب می آید. بنابراین نباید حساسیتی روی این موضوع داشته باشید. خصوصا اگر به دنبال ویزای بدون ریجکتی باشید. مهم ترین موضوع این است که با خیال آسوده و بدون ریسک به تور فرانسه پاریس بروید.

آیا برای دریافت ویزای فرانسه نیاز به ضمانت است؟

ویزای فرانسه توریستی  که ما به عنوان ویزای تضمینی فرانسه به شما ارائه می دهیم دارای ضمانت بازگشت است. توجه داشته باشید که برای دریافت ضمانت‌نامه آژانس نارین از شما ضامنتی دریافت نخواهد کرد. بلکه شما حساب بانکی که در آن فعال بوده و مبالغ شما در آن حساب وجود دارد اقدام به دریافت ضمانت بانکی خواهید کرد. که پس از سفر این مبلغ به حساب شما عودت داده می شود. البته راه دیگری هم برای دریافت ضمانت وجود دارد. شما می توانید ضمانت بازگشت خود را با ارائه سند ملکی به بانک دریافت کنید. مبلغ تعیین شده براساس ارزش ملک شما خواهد بود. بنابراین شما می توانید به کمک سند ملکی ضمانت بازگشت دریافت کنید که براساس سند ملک و ارزش آن ملک خواهد بود.

  • به ازای هر نفر از 650 میلیون تومان به بالا ضمانت بازگشت در نظر بگیرید.
  • رقم ضمانت بازگشت در شرایط خاص ( مانند در گذشته ریجکت شده باشید) ممکن است افزایش بیابد.

اخذ ویزا تضمینی فرانسه - آژانس نارین سفر

ویزای فرانسه انفرادی

ویزای فرانسه انفرادی برای کسانی که به دنبال تراول هیستوری هستند مناسب است. در کنار تراول هیستوری می توانید سفر توریستی جذابی داشته باشد. چون بعد از ورود به کشور فرانسه می توانید به سایر کشورهای اروپایی حوزه شنگن سفر کنید. این سفر حداکثر 12 روز بوده و امکان رزرو هتل، ترانسفر، گشت شهری و لیدر برای شما وجود دارد. درست است که ورود شما از کشور فرانسه انجام می شود اما خروج شما می تواند از هر کشوزر حوزه شنگن باشد. همچنین یکی از مزیت های این ویزا این است برای اقامت می توانید به خانه ی دوستان خود رفته و از هتل استفاده نکنید. در واقع شما با اخذ ویزای فرانسه کاملا در اختیار خودتان هستید. این یکی از مزیت های اخذ ویزای انفرادی است.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *